Haluamme tehdä yhteistyön aloittamisesta mahdollisimman helppoa. Tutustu simppeliin prosessiimme!
Pyrimme tuottamaan uutta, mielenkiintoista sisältöä mahdollisimman usein. Tavoitteenamme on tuottaa sisältöä, josta lukijat saavat itselleen tärkeää ja arvokasta tietoa, jonka avulla he pystyvät tekemään työnsä entistä paremmin.
Näin joulun hengessä haluamme jakaa iloa ympäröivään maailmaamme. Tämän vuoksi kerromme pieniä vinkkejä ja niksejä, joilla teet Teamsin ja muiden Microsoft 365 -sovellusten käytöstä sujuvampaa ja mukavampaa.
Kun omien puhelimien käyttö työpaikalla lisääntyy, organisaation tulee tehdä tiettyjä toimenpiteitä, jos se haluaa pitää organisaation tiedot ja laitteet hallittuna ja turvassa. Tässä kohtaa pilvipohjainen mobiililaitehallinta astuu suureen rooliin.
Microsoft lupasi aiemmin lanseeraavansa alkuvuodesta 2022 hintakampanjan, jolla se pyrkii vauhdittamaan organisaatioiden siirtymistä uuteen Microsoft 365 -lisenssimalliin. Tarjouskampanjasta saatiin lisätietoa viime viikolla ja luvassa on säästöä niin vuosi- kuin kuukausitilauksiinkin, jos organisaatiot reagoivat muutokseen ajoissa.
Microsoft ottaa käyttöön Teams-kokoustallenteiden automaattisen vanhenemistoiminnallisuuden tammi-helmikuun aikana. Kun Microsoft kytkee toiminnallisuuden päälle, kaikille uusille tallenteille määritetään vanhenemisajaksi 60 vuorokautta, jonka jälkeen tallenne poistetaan automaattisesti. Varaudu muutokseen näiden ohjeiden avulla.
Tahdon Service Desk on yksi Tahdon kulmakivistä. Deskiläistemme ammattitaito ja aito halu auttaa asiakkaitamme saa kiitosta kerta toisensa jälkeen. Tiimi, jolla on näin tärkeä rooli Tahdon ja Tahdon asiakkaiden menestyksessä, ansaitsee arvoisensa tekijät. Toukokuussa tiimin ruoriin hyppäsi uusi mies, kun Markus Aalto siirtyi Tahdolle Saint-Gobain Finland Oy:lta. Markuksella on takanaan vaikuttava ura IT-prosessien kehittämisen, analytiikan […]
Kerroimme hiljattain, että Microsoft ilmoitti päivittävänsä kumppanien kautta hankittavien palvelupakettiensa hinnoittelua ja hankintamallia. Muutoksen aikatauluihin ja yksityiskohtiin on tullut edellisen artikkelimme jälkeen päivityksiä. Muutoksen aikatauluihin tarkennusta Uuden New Commerce Experience-sopimusmalliin (NCE) aloituksen ja siirtymäkauden aikataulut ovat muuttuneet. Nykyisten lisenssien osalta siirtymäkautta uuteen malliin on jatkettu kesäkuun 2022 loppuun asti. Aiemmin aikatauluksi ilmoitettiin helmikuun loppu 2022. […]
Tahdon TET-harjoittelija Luukas työskenteli Microsoftin MVP:n Matti Paukkosen kanssa kaksi viikkoa. Osana harjoitteluaan Luukas kokosi kattavan listan Microsoftin SharePointiin syksyn aikana ilmestyneitä tai ilmestyviä uudistuksia. Olkaapa hyvät! Kirjoittajasta – kuka olen? Hei, olen Luukas, 15-vuotias ysiluokkalainen. Opiskelen matemaattis-luonnontieteellisessä painotusopetuksessa ja tykkään erityisesti matematiikasta ja ohjelmoinnista. Viimeiset kaksi viikkoa olen ollut yhdeksäsluokkalaisten työelämääntutustumisessa (TET) Tahdolla. TET – viikkojen aikana olen tutustunut Microsoftin SharePoint ja Teams – palveluiden uusiin ominaisuuksiin […]
Microsoft kehittää jatkuvasti tapojansa tukea kumppaneitaan ja asiakkaitaan heidän digitaalisella muutosmatkallaan. Monet muutoksista näkyvät jokaisen palveluita käyttävän työntekijän arjessa, mutta osa muutoksista tapahtuu konepellin alla. Yksi näistä ei niin näkyvistä muutoksista liittyy palvelupakettien hinnoitteluun, ja tarkemmin ottaen käyttäjäkohtaisiin tuotteisiin, kuten esimerkiksi Microsoft 365:een. Microsoftin ilmoituksen mukaan nykyisenkaltainen CSP-lisensointimalli poistuu käytöstä kokonaan ja sen korvaa New Commerce Experience -malli. Yhtenä suurimpana […]
Saatat tietää sen tunteen, kun kollegasi heittää sinulle WhatsApp-viestin, jossa hehkutetaan työelämän onnistumista – uutta asiakasta, isoa kauppaa tai vaikkapa onnistunutta palaveria. Viestissä kerrotaan asiakkaan nimi, ehkä kauppasumma, ehkä yksityistietoja sopimuksen sisällöstä. Mahtavaa, kauppa käy ja onnistumisia tuleekin hehkuttaa! Se jos mikä lisää hyvää fiilistä ja ruokkii lisäonnistumisia. Mutta onko WhatsApp kuitenkaan se oikea kanava […]
Tahto on ollut aina perheyritys, jossa kaikilla tahtolaisilla on oma paikkansa osana asiakkaidemme auttamista ja yhteistä arkeamme. Erinomainen asiakaskokemus ja Tahdon mukana kasvavat tyytyväiset asiakkaat ovat toimintamme perusta ja olemassaolomme tarkoitus. Tahtolaisille ja asiakkaillemme luomme kasvualustan. Tätä alustaa rakentamaan ovat Tahdon omistajat ja hallitus kutsuneet Tahdon kasvujohtajan Pekka Hyvärisen tuoreeksi osakkaaksi. Hyvärinen kommentoi osakkuuttaan innoissaan. […]