Asiakkaan kokoinen IT-tuki - Tahto Group

Murupolku-navigointi

Toimiva tuki mahdollistaa arjen onnistumiset

Kun päätelaitteet eivät toimi tai verkko ei pelitä, työn tekeminen on hankalaa tai usein nykypäivänä jopa mahdotonta. Jos vikatilanne kestää kauan, siihen liittyvät välilliset kustannukset voivat nousta huomattavan korkeaksi.

Toimiva ja saavutettavissa oleva IT-tuki antaa jokaiselle modernin työn tekijälle mahdollisuuden tehdä työnsä luottavaisella mielellä.

Varaa aika IT-tuen tarpeen kartoitukselle »

Tukemme on olemassa asiakkaitamme varten

Haluamme tuottaa asiakkaillemme parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen joka ikisellä yhteydenotolla. Jokainen tukipyyntö on meille maailman tärkein. Tapamme tehdä töitä muodostuu empatiasta, asiakasymmärryksestä ja aidosta auttamisen halusta.

KalPa on tyytyväinen Tahdon tukipalveluihin

Asiakaspalvelumme numeroina viime kuussa

Jotta emme jäisi ainoastaan kauniiden puheiden varaan, ohessa listattuna edellisen kuukauden (toukokuu 2021) IT-tukemme avainluvut.

Asiakaspalvelun NPS: 57

Vastatut puhelut: 505

Keskimääräinen jonotusaika: 31 sek.

Kuukauden aikana ratkaistut työpyynnöt: 752

Matka jatkuvan tuen piiriin

iris-scan

IT-ympäristön kartoitus ja haltuunotto

Yhteistyömme alkaa aloitusprojektilla, jossa otamme asiakkaan IT-ympäristön haltuun ja hyppäämme mukaan työntekijöiden arkeen.

browser-user-help-message

Tukipalvelut käyttäjien arjen tueksi

Rakennamme tämän jälkeen yhteisen suunnitelman IT-ympäristön jatkokehitykseen ja käyttäjien koulutukseen.

diamond

Timanttinen alku yhteistyölle

Kun pohjatyöt on tehty huolella ja IT-tuki on saatu rullaamaan, maaperä on hedelmällinen ympäristön kehitystarpeiden suunnittelulle ja toteutukselle.

Organisaatio tukea vailla?

Pyydä meiltä tarjous tai lisätietoja tukipalveluistamme alla olevan lomakkeen kautta!

    • Pudota tiedostot tähän tai
      Max. tiedoston koko: 100 MB.
      • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
    • Mikä tekee tukipalveluistamme erityisen?

      Asiakkaamme saavat kaiken tarvitsemansa tuen keskitetysti yhdestä paikasta. Tukemme ei myöskään rajoitu esimerkiksi IT-infraan tai käyttäjätunnuksiin, vaan tarjoamme tukea myös Microsoftin sovelluksiin ilman lisäveloitusta.

      Plus, tukipalveluiden asiantuntijamme ovat aidosti todella hyviä tyyppejä! He eivät jätä asiakkaan työntekijöitä yksin missään tilanteessa ja varmistavat, että tehdyt toimenpiteet toimivat oikeasti, ennen kuin sulkevat palvelupyynnön.

      Tutustu Tahtolaisiin!

      Näin autamme arjessa

      Kun työntekijä kohtaa ongelman arjessaan, tuen saaminen Tahdolta on helppoa ja nopeaa. Pääasiassa tukipyynnöt voidaan hoitaa etäyhteyksien avulla, mutta tarvittaessa asiantuntijamme lähtee ratkaisemaan tukipyynnön asiakkaan tiloihin.

      1. Yhteydenotto

      IT-tukemme palvelee puhelimessa ja sähköpostilla.

      2. Ketterää kokonaispalvelua

      Ratkaisemme meille tulleet tukipyynnöt ketterästi ilman raskaita eskalaatioprosesseja. Näin ollen ratkaisuaikamme pysyvät lyhyinä.

      3. Aidosti välittävää tukea

      Asiakaspalvelumme on saanut kiitosta aidosti välittävästä otteestaan.

      4. Nopeat ratkaisuajat

      Ratkaisemme n. 50% tukipyynnöistä alle 15 minuutissa ja 70% alle puolessa tunnissa.

      5. Jatkuva kommunikaatio

      Pidämme asiakasta jatkuvasti ajan tasalla siitä, mikä tukipyynnön tila on.

      6. Varmuus ratkaisun toimivuudesta

      Varmistamme aina asiakkaan kanssa, että tarjoamamme ratkaisu toimii oikeasti.

      Asiakkaan kokoinen tukipalvelu

      Tukipalvelumme voidaan mitoittaa aina juuri asiakkaan tarpeisiin.

      Joskus yksinkertaisiin lähitukitehtäviin löytyy resursseja omastakin takaa. Tällöin me voimme ottaa hoitaaksemme ne tukipyynnöt, joiden selvittämiseen ei asiakkaan omat resurssit riitä. Sopeudumme asiakkaan tilanteeseen ja täytämme sieltä löytyvät Tahdon kokoiset aukot.

      Asiakkaamme voi valita joko täyden palvelun IT-kokonaisuuden tai avoimen palvelusopimuksen, ihan miten itselleen parhaiten sopii.

      Laaja IT-tukikumppanuus Avoin IT-tukikumppanuus

      Uusimmat IT-tuki -aiheiset blogimme

      Kaikki kirjoitukset

      15.1.2021 IT-Tukipalvelut

      Menestyksen takana on IT-ammattilainen

      Jos autosi vikavalo syttyy yllättäen, paras vaihtoehto tilanteen ratkaisemiseen ei todennäköisesti ole se, että laitat sen päälle pienen palan teippiä. Valon syttymisen aiheuttama vika kannattaa tutkia ja korjata, jottei ongelma eskaloidu ja auto ei jätä sinua yllättäen tien poskeen myöhemmin. Osa meistä voi korjata vian itse tai tuntee jonkun, joka siihen pystyy, mutta suuri osa […]

      Lue kirjoitus

      2.6.2020 IT-Tukipalvelut

      Toimiva IT-tuki tekee pilviratkaisustasi täydellisen

      Mitkä asiat tekevät IT-kumppanista hyödyllisen? Miksi sinun organisaatiosi tarvitsisi IT-kumppania? Miksi IT-kumppanilla on merkitystä… vai onko sillä? Yksi IT-kumppanuuden ytimessä oleva tarve on toimivan arjen varmistaminen: tietokoneet ja ohjelmistot toimivat ja ovat ajan tasalla, netti toimii ja työntekijöillä on mahdollisuus tehdä työnsä esimerkiksi kotoa tai mökiltä käsin, tietoturvallisesti totta kai. Jos (ja kun) arjessa tulee […]

      Lue kirjoitus

      Soita 010 320 7780

      Asiakaspalvelumme vastaa puheluusi arkisin 8-16 välillä.

      asiakaspalvelu@tahtogroup.fi

      Vastaamme viesteihin pääsääntöisesti vuorokauden sisällä.

      Pekka Hyvärinen

      Kasvujohtaja

      040 043 7907

      pekka.hyvarinen@tahtogroup.fi

      Organisaatio tukea vailla?

      Jos kaipaat arkeesi tukea, joka auttaa suurella sydämellä, olemme täällä sinua varten!

      Ota yhteyttä