Asiakkaan kokoinen IT-tuki - Tahto Group

Murupolku-navigointi

Toimiva tuki mahdollistaa arjen onnistumiset

Kun päätelaitteet eivät toimi tai verkko ei pelitä, työn tekeminen on hankalaa tai usein nykypäivänä jopa mahdotonta. Jos vikatilanne kestää kauan, siihen liittyvät välilliset kustannukset voivat nousta huomattavan korkeaksi.

Toimiva ja saavutettavissa oleva IT-tuki antaa jokaiselle modernin työn tekijälle mahdollisuuden tehdä työnsä luottavaisella mielellä.

Tukemme on olemassa asiakkaitamme varten

Haluamme tuottaa asiakkaillemme parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen joka ikisellä yhteydenotolla. Jokainen tukipyyntö on meille maailman tärkein. Tapamme tehdä töitä muodostuu empatiasta, asiakasymmärryksestä ja aidosta auttamisen halusta.

Asiakkaamme tuntuvat pitävän siitä, sillä NPS-lukumme on lähes 70.

KalPa on tyytyväinen Tahdon tukipalveluihin

Matka jatkuvan tuen piiriin

iris-scan

IT-ympäristön kartoitus ja haltuunotto

Yhteistyömme alkaa aloitusprojektilla, jossa otamme asiakkaan IT-ympäristön haltuun ja hyppäämme mukaan työntekijöiden arkeen.

browser-user-help-message

Tukipalvelut käyttäjien arjen tueksi

Rakennamme tämän jälkeen yhteisen suunnitelman IT-ympäristön jatkokehitykseen ja käyttäjien koulutukseen.

diamond

Timanttinen alku yhteistyölle

Kun pohjatyöt on tehty huolella ja IT-tuki on saatu rullaamaan, maaperä on hedelmällinen ympäristön kehitystarpeiden suunnittelulle ja toteutukselle.

Mikä tekee tukipalveluistamme erityisen?

Asiakkaamme saavat kaiken tarvitsemansa tuen keskitetysti yhdestä paikasta. Tukemme ei myöskään rajoitu esimerkiksi IT-infraan tai käyttäjätunnuksiin, vaan tarjoamme tukea myös Microsoftin sovelluksiin ilman lisäveloitusta.

Plus, tukipalveluiden asiantuntijamme ovat aidosti todella hyviä tyyppejä! He eivät jätä asiakkaan työntekijöitä yksin missään tilanteessa ja varmistavat, että tehdyt toimenpiteet toimivat oikeasti, ennen kuin sulkevat palvelupyynnön.

Tutustu Tahtolaisiin!

Näin autamme arjessa

Kun työntekijä kohtaa ongelman arjessaan, tuen saaminen Tahdolta on helppoa ja nopeaa. Pääasiassa tukipyynnöt voidaan hoitaa etäyhteyksien avulla, mutta tarvittaessa asiantuntijamme lähtee ratkaisemaan tukipyynnön asiakkaan tiloihin.

1. Yhteydenotto

IT-tukemme palvelee puhelimessa ja sähköpostilla.

2. Ketterää kokonaispalvelua

Ratkaisemme meille tulleet tukipyynnöt ketterästi ilman raskaita eskalaatioprosesseja. Näin ollen ratkaisuaikamme pysyvät lyhyinä.

3. Aidosti välittävää tukea

Asiakaspalvelumme on saanut kiitosta aidosti välittävästä otteestaan.

4. Nopeat ratkaisuajat

Ratkaisemme n. 50% tukipyynnöistä alle 15 minuutissa ja 70% alle puolessa tunnissa.

5. Jatkuva kommunikaatio

Pidämme asiakasta jatkuvasti ajan tasalla siitä, mikä tukipyynnön tila on.

6. Varmuus ratkaisun toimivuudesta

Varmistamme aina asiakkaan kanssa, että tarjoamamme ratkaisu toimii oikeasti.

Asiakkaan kokoinen tukipalvelu

Tukipalvelumme voidaan mitoittaa aina juuri asiakkaan tarpeisiin.

Joskus yksinkertaisiin lähitukitehtäviin löytyy resursseja omastakin takaa. Tällöin me voimme ottaa hoitaaksemme ne tukipyynnöt, joiden selvittämiseen ei asiakkaan omat resurssit riitä. Sopeudumme asiakkaan tilanteeseen ja täytämme sieltä löytyvät Tahdon kokoiset aukot.

Asiakkaamme voi valita joko täyden palvelun IT-kokonaisuuden tai avoimen palvelusopimuksen, ihan miten itselleen parhaiten sopii.

Laaja IT-tukikumppanuus Avoin IT-tukikumppanuus

Soita 010 320 7780

Asiakaspalvelumme vastaa puheluusi arkisin 8-16 välillä.

asiakaspalvelu@tahtogroup.fi

Vastaamme viesteihin pääsääntöisesti vuorokauden sisällä.

Pekka Hyvärinen

Kasvujohtaja

040 043 7907

pekka.hyvarinen@tahtogroup.fi

Organisaatio tukea vailla?

Jos kaipaat arkeesi tukea, joka auttaa suurella sydämellä, olemme täällä sinua varten!

Ota yhteyttä