Uudistamme Service Deskin käytössä olevan asiakaspalvelujärjestelmämme 22.6.2021. Aiemmin käytössämme ollut Requeste-järjestelmä jää tuolloin pois käytöstä ja aloitamme käsittelemään asiakkaidemme tukipyyntöjä Efecte-järjestelmässä.
Pyrimme jatkuvasti parantamaan palveluamme ja haluamme tuottaa asiakkaillemme entistä paremman asiaskaskokemuksen jokaisella yhteydenotolla. Asiakaspalvelujärjestelmämme uudistaminen on yksi suuri askel kohti tuota tavoitettamme.
Muutoksella ei ole vaikutusta siihen, miten asiakkaamme ovat yhteydessä asiakaspalveluumme. Käytössä olevat sähköpostiosoitteet ja puhelinnumerot säilyvät ennallaan.
Muutoksen myötä järjestelmän lähettämien sähköpostien ulkoasu tulee muuttumaan hieman verrattuna entiseen. Tätä ei siis kannata säikähtää, kyseessä ei ole mikään kehittynyt tietojenkalasteluyritys!
Järjestelmäuudistuksiin liittyy aina tietynlaisia mahdollisia haasteita. Vaikka olemme testanneet (ja jatkamme testaamista läpi uudistuksen) järjestelmää huolella, voi järjestelmään silti jäädä jotain nappuloita väärään asentoon. Tämä saattaa johtaa esimerkiksi siihen, että järjestelmä lähettää joitain ylimääräisiä sähköpostiviestejä tukipyyntöihin liittyen. Mikäli tällaisia tapauksia ilmenee, niistä kannattaa olla yhteydessä meihin matalalla kynnyksellä, jotta saamme kaikki mahdolliset kuprut suoristettua ja järjestelmän huippukuntoon mahdollisimman nopeasti.
Jos uudistus herättää kysymyksiä, vastaamme niihin mielellämme! Muuten asiakaspalvelumme jatkaa normaalia toimintaansa ja työskentelee yhtä ammattitaitoisesti kuin aina, oli järjestelmä mikä tahansa.