IT-Tukipalvelut - Tahto Group

Tukipalvelut

IT-tukipalvelut
  • yhdestä paikasta.
  • inhimillisesti.
  • nopeasti.

Koe ammattitaitoinen, nopea ja myötätuntoinen IT-tukipalvelu helposti yhden palvelukanavan kautta.

Toimiva IT on osa hyvää työpäiväkokemusta

Yksi yhteydenotto tuttua kanavaa käyttäen riittää – ammattilaisten tiimimme hoitaa loput. Tukipalvelupisteemme on aina valmiina auttamaan ja ratkaisee kiperimmätkin kysymykset ja ongelmatilanteet nopeasti ja ystävällisesti.

Tämä säästää työntekijöidesi arvokasta aikaa ja antaa teidän keskittyä tärkeämpiin tehtäviin.

 

Tukea ja palvelua koko Tahdon asiantuntijatiimiltä

Tukipalveluiden asiantuntijamme pääsevät hyödyntämään työssään kaikkia Tahdon eri osaamisalojen ammattilaisia. Teemme laajasti sisäistä yhteistyötä, jotta voimme voimme ratkaista työpyyntönne, olivat ne millaisia tahansa.

Löydämme ratkaisut nopeasti toimivalla yhteistyöllä, laajalla ammattitaidolla sekä toimivilla prosesseilla.

IT-tukipalveluita ihmisiltä ihmisille

Asiakaspalvelun ammattilaisemme kohtaavat työntekijäsi ihmisinä – kunnioittavasti ja hymyillen. Palvelemme asiakkaitamme ammattitaidolla ja intohimolla. Tuotamme palvelua, joka saa työntekijäsi voimaan paremmin ja työskentelemään tehokkaammin.

Tahdomme tehdä jokaisesta päivästä edellistä paremman.

Palvelupiste, joka vastaa työntekijöidesi tarpeisiin ja varmistaa että IT toimii joka päivä.

headphones-customer-support-human-1

Yksi yhteyspiste työntekijöiden eri tarpeisiin

Takaamme, että ratkaisemme IT-ongelmat ja työpyynnöt tehokkaasti ja vastaamme työntekijöidesi erilaisiin tarpeisiin.

Käsittelemme työntekijöidesi työ- ja tukipyynnöt nopeasti ja ammattitaidolla. Myötätuntoiset ja empaattiset asiakaspalvelun ammattilaisemme omaavat jatkuvasti päivittyvän ammattitaidon ja riittävät resurssit kaikenlaisten IT-ongelmien ratkaisemiseen. Pidämme työntekijäsi aktiivisesti ajan tasalla siitä, miten työpyynnöt etenevät.

Tarjoamme työntekijöillenne yhden yhteydenottokanavan, jonka kautta he saavat apua nopeasti ja asiat ratkeavat tehokkaasti.

head-idea

Tehokasta ja nopeaa ongelmanratkaisua

Varmistamme, että työntekijänne saavat tarpeensa kuuluviin helposti sekä tarvitsemansa ratkaisun nopeasti.

Luomme positiivisen työntekijäkokemuksen olemalla ihmisinä tavoitettavissa useassa eri kanavassa. Tämä auttaa rakentamaan työntekijöidenne luottamusta tukipalvelupistettämme kohtaan ja madaltaa kynnystä olla meihin yhteydessä. Kun ihmiset tietävät, että he saavat tarvitsemaansa apua helposti ja nopeasti, he käyttävät palvelua aktiivisemmin ja saavat ratkaistua tarpeensa nopeammin. Tämä parantaa henkilöstön tuottavuutta ja tyytyväisyyttä.

Meillä ihmiset auttavat ihmisiä.

data-transfer

Data takaa palvelun jatkuvan kehittämisen

Kirjaamme työpyynnöt tarkasti niiden helppoa tunnistamista, eskalointia ja ratkaisua varten.

Varmistamme, että asiantuntijoillamme on selkeä käsitys työntekijöidenne kohtaamista ongelmista. Pystymme tunnistamaan trendejä ja yleisiä ongelmia, joihin voidaan puuttua jo ennakoivasti. Mittaamme, analysoimme ja parannamme palveluamme jatkuvasti. Seuraamme raportoitujen ongelmien määrää ja tyyppiä, ratkaisuaikoja sekä asiakastyytyväisyyttä ja tunnistamme näin parannuskohteita vastataksemme paremmin työntekijöidenne tarpeisiin.

Tahdomme parantaa työntekijäkokemustanne jatkuvalla palvelun kehittämisellä.

Oletko valmis onnistumaan yhdessä?

Tahdomme kuulla lisää tarpeistasi. Muista, että yhdessä onnistuminen lähtee ensimmäisestä yhteydenotosta.

Kysy meiltä lisää

Tukipalveluidemme käyttöönotto on vaivatonta.

Valitaan teille sopivin ratkaisu

Valitaan aluksi teille sopiva palvelumalli joustavista vaihtoehdoistamme. Meiltä saat tukipalvelut kiinteällä kk-hinnalla tai avoimella palvelusopimuksella, jossa työt laskutetaan erikseen. Tämän jälkeen kartoitamme tukipalveluiden tuottamiseen vaaditut asiat, kuten IT-laitteenne ja IT-ympäristönne. Sinun ei tarvitse huolehtia mistään – me vastaamme kartoituksen läpiviennistä alusta loppuun saakka.

Otetaan IT-tukipalvelut käyttöön

Suunnittelemme IT-tukipalveluiden käyttöönoton siten, että IT-palveluihinne ei tule katkoksia. Vastaamme siirron yhteydessä tehtävistä teknisistä toimenpiteistä, jotta sinä voit ottaa rennosti. Jotta palveluiden aloitus on mahdollisimman luontaista ja sujuvaa, Tahdon asiantuntijat tekevät itsensä tutuiksi työntekijöillesi. Tiedotamme samalla kaikista yhteyspisteeseen liittyvistä käytännöistä, ohjeista ja yhteystiedoista.

Varmistetaan sujuva arki

 Teemme jatkuvaa yhteistyötä ja ylläpidämme laitteita sekä tuemme ihmisiä. Raportoimme teille päin aktiivisesti palvelun sekä ongelmien, muutosten ja työpyyntöjen tilasta. Tukipalvelumme on käytössä sovitun palveluikkunan mukaisesti ja saatte taatusti vasteaikojen mukaista palvelua. Seuraamme palvelun laatua ja kehitystä aktiivisesti ja käymme kokonaisuutta läpi kanssanne säännöllisissä palvelunhallintapalavereissa.

Valitse IT-tukipalvelu, joka saa hymyn työntekijöidesi huulille.

Haluamme tarjota työntekijöillesi IT-tukipalvelun, johon on mukava olla yhteydessä vaikka yhteydenoton syy ottaisikin pahasti päähän. Parannetaan yhdessä työntekijäkokemustanne joka päivä.

Kerro meille tilanteesi, niin selvitetään yhdessä miten voimme auttaa teitä. Soita tai laita viestiä, niin jutellaan.

Jos haluat vielä jatkaa meihin tutustumista, niin alla muutama hyödyllinen linkki.

Tahto yrityksenä Asiakastarinat

Kun organisaatiosi kaipaa toimivaa tukipalvelua, ole yhteydessä minuun.

Haluatko keskustella teille sopivista tukipalveluista?

Jätä yhteystietosi, niin teen sinulle alustavan tarjouksen palveluistamme! t. Pekka

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.