Tukipalvelut
Yksi yhteydenotto tuttua kanavaa käyttäen riittää – ammattilaisten tiimimme hoitaa loput. Tukipalvelupisteemme on aina valmiina auttamaan ja ratkaisee kiperimmätkin kysymykset ja ongelmatilanteet nopeasti ja ystävällisesti.
Tämä säästää työntekijöidesi arvokasta aikaa ja antaa teidän keskittyä tärkeämpiin tehtäviin.
Tukipalveluiden asiantuntijamme pääsevät hyödyntämään työssään kaikkia Tahdon eri osaamisalojen ammattilaisia. Teemme laajasti sisäistä yhteistyötä, jotta voimme voimme ratkaista työpyyntönne, olivat ne millaisia tahansa.
Löydämme ratkaisut nopeasti toimivalla yhteistyöllä, laajalla ammattitaidolla sekä toimivilla prosesseilla.
Asiakaspalvelun ammattilaisemme kohtaavat työntekijäsi ihmisinä – kunnioittavasti ja hymyillen. Palvelemme asiakkaitamme ammattitaidolla ja intohimolla. Tuotamme palvelua, joka saa työntekijäsi voimaan paremmin ja työskentelemään tehokkaammin.
Tahdomme tehdä jokaisesta päivästä edellistä paremman.
Tahdomme kuulla lisää tarpeistasi. Muista, että yhdessä onnistuminen lähtee ensimmäisestä yhteydenotosta.
Valitaan aluksi teille sopiva palvelumalli joustavista vaihtoehdoistamme. Meiltä saat tukipalvelut kiinteällä kk-hinnalla tai avoimella palvelusopimuksella, jossa työt laskutetaan erikseen. Tämän jälkeen kartoitamme tukipalveluiden tuottamiseen vaaditut asiat, kuten IT-laitteenne ja IT-ympäristönne. Sinun ei tarvitse huolehtia mistään – me vastaamme kartoituksen läpiviennistä alusta loppuun saakka.
Suunnittelemme IT-tukipalveluiden käyttöönoton siten, että IT-palveluihinne ei tule katkoksia. Vastaamme siirron yhteydessä tehtävistä teknisistä toimenpiteistä, jotta sinä voit ottaa rennosti. Jotta palveluiden aloitus on mahdollisimman luontaista ja sujuvaa, Tahdon asiantuntijat tekevät itsensä tutuiksi työntekijöillesi. Tiedotamme samalla kaikista yhteyspisteeseen liittyvistä käytännöistä, ohjeista ja yhteystiedoista.
Teemme jatkuvaa yhteistyötä ja ylläpidämme laitteita sekä tuemme ihmisiä. Raportoimme teille päin aktiivisesti palvelun sekä ongelmien, muutosten ja työpyyntöjen tilasta. Tukipalvelumme on käytössä sovitun palveluikkunan mukaisesti ja saatte taatusti vasteaikojen mukaista palvelua. Seuraamme palvelun laatua ja kehitystä aktiivisesti ja käymme kokonaisuutta läpi kanssanne säännöllisissä palvelunhallintapalavereissa.
Haluamme tarjota työntekijöillesi IT-tukipalvelun, johon on mukava olla yhteydessä vaikka yhteydenoton syy ottaisikin pahasti päähän. Parannetaan yhdessä työntekijäkokemustanne joka päivä.
Kerro meille tilanteesi, niin selvitetään yhdessä miten voimme auttaa teitä. Soita tai laita viestiä, niin jutellaan.
Jos haluat vielä jatkaa meihin tutustumista, niin alla muutama hyödyllinen linkki.
Jätä yhteystietosi, niin teen sinulle alustavan tarjouksen palveluistamme! t. Pekka