Tahdon toiminta poikkeustilanteissa

Julkaisija:

Vallitseva poikkeustilanne vaikuttaa nyt kaikkien arkeen. Muiden toimijoiden tavoin seuraamme tarkasti viranomaisten tiedotteita ja ohjeistusta koronavirusepidemian suhteen.

 

Koska teemme valtaosan työstämme etänä myös normaalitilanteessa, palvelumme jatkuu pysähtymättä myös poikkeustilanteessa. 

IT-tukemme ratkaisee palvelupyyntöjä tavalliseen tapaan pääosin etänä. Asiantuntijamme työskentelevät nyt kotoaan käsin, eli taustalta saattaa kuulua leikkien ääniä tai satunnaisia haukahduksia. Nyt yhdistetään toden teolla työ ja perhe-elämä! Mutta kokeneet asiantuntijamme pärjäävät kyllä poikkeustilanteessankin,vaikka koira vierellään.

Laitetilaukset toimitamme perille kuriiripalvelulla, tarvittaessa myös kotiosoitteisiin, ja kiireettömien lähitukikäyntien ajakohtaa pyrimme mahdollisuuksien mukaan siirtämään myöhempään ajankohtaan. Asiantuntijamme ovat teihin yhteydessä lähitukikäynteihin liittyen.
Modernit työvälineet mahdollistavat myös palaverien ja koulutuksien pitämisen etänä tarpeen mukaan.

Asiakkaanamme voit luottaa siihen, että organisaatiosi IT-asiat ovat hyvissä käsissä myös poikkeustilanteessa. Olemme täällä teitä varten, myös etänä!

Pyrimme tekemään kaikkemme, että arkenne pyörii IT-asioiden osalta mahdollisimman sujuvasti. Haluamme, että asiakkaidemme, järjestöjen ja pk-sektorin yritysten pyörät pysyvät liikkeessä myös poikkeusoloissa.

Asiakaspalvelumme auttaa kaikissa kysymyksissä, kuten ennenkin

asiakaspalvelu@tahtogroup.fi
010 3207780

Lasse Miettinen
Toimitusjohtaja