IT-ulkoistus: hinnoittelu ja vaihtoehdot - Tahto Group

Unohda perinteinen IT-ulkoistus.

Onnistutaan
  • kehittymään.
  • kasvamaan.
  • ymmärtämään.
  • toimimaan.
  • vielä huomennakin.

  • KASVETAAN YHDESSÄ
  • KULJETAAN YHDESSÄ
  • ONNISTUTAAN YHDESSÄ

Uudistimme perinteisen IT-kumppanin roolin PK-yrityksille ja järjestöille.

Maailma siirtyy pilveen.

Omat palvelimet ja kapasiteettipalvelut ovat pian turhia. IT-kumppanin tehtävä on auttaa työntekijäkokemuksen rakentamisessa sekä pilviratkaisuiden ja IT:n hyödyntämisessä liiketoiminnassa.

Meillä on palvelut ja osaaminen tätä varten.

Teidän tulee onnistua.

Suomalaiset PK-yritykset ja järjestöt ovat Suomen suurin työllistäjä ja teidän hyvinvointi ja menestyminen on tärkeää. Menestyminen lähtee onnistumisista liiketoiminnassa ja ihmisten arjessa.

Digitalisaatio on tähän mahdollisuus.

Tahdomme, että saavutatte tavoitteenne.

Olemme tehneet töitä PK-yritysten ja järjestöjen kanssa 10 vuotta. Olemme saaneet palvella pian lähes 200 asiakasta ja jatkuvista asiakkaista vain harvat ovat luopuneet meistä.

Tahto on teitä varten.

IT-kumppanin uusi rooli

IT-kumppanin tehtävä on auttaa asiakasta menestymään ja pysymään elivoimaisena. Tämä sisältää ihmisten tukemista arjen haasteissa, tietoturvallisen ja nykyaikaisen toimintaympäristön luomista ja IT:n saumatonta yhdistämistä liiketoimintaan.

Autamme sinua tunnistamaan liiketoiminnan ja digitalisaation välisen yhteyden. Löydämme mahdollisuuksia ja osaamme kertoa niistä ymmärrettävästi. Luomme johtamismallimme ja työkalujemme avulla selkeän kokonaiskuvan, tiekartan ja toimenpiteet kohti tavoitteitanne. Olemme osa teidän tiimiä ja pidämme huolen, että asiat etenevät. Meillä on osaajat, joita tarvitset.

Tekeekö IT-kumppanisi tätä?

Keskustellaan lisää!

Jos haluat tietää, miten voisimme auttaa sinun organisaatiotasi, jätä yhteystietosi alle niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian!

    • Pudota tiedostot tähän tai
      Max. tiedoston koko: 100 MB.
      • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
    • Asiakaskohtainen hinnoittelu ja palvelusopimuksen sisältö

      Rakennamme jokaisen palvelusopimuksemme asiakaskohtaisesti ja luomme yhteistyölle mallin, jossa asiakkaamme maksaa ainoastaan niistä palveluista, jotka ovat heille hyödyllisiä ja olennaisia. Sen vuoksi meistä tuntuisi väärältä laskuttaa tietyn kuukausipaketin täyttä hintaa tietäen, että asiakkaamme hyödyntää paketin palveluista vaikkapa vain 60 %.

      Kokonaishinnoitteluun vaikuttaa monta seikkaa: asiakkaamme työntekijöiden lukumäärä, toimipaikkojen sijainti, nykyisen IT-ympäristön rakenne, sopimuksen piiriin valitut palvelut ja niin edelleen. Vahvan asiakaskohtaisuuden vuoksi palvelusopimusten sisällöt voivat vaihdella suurestikin.

      Lasse Miettinen

      Toimitusjohtaja

      Missä te haluaisitte onnistua yhdessä?

      Soita minulle yhteyttä, niin keskustellaan siitä, missä ja miten voimme auttaa teitä. Ja niin, meidän asiakkaaksi on todella helppo tulla!

      Soita minulle!