Haluamme tehdä yhteistyön aloittamisesta mahdollisimman helppoa. Tutustu simppeliin prosessiimme!
Moderni IT-ympäristö koostuu useasta eri osa-alueesta. Pilvipalveluiden käyttö takaa käyttäjälleen tietoturvallisen tavan käsitellä tiedostojaan, aika- ja paikkariippumattomuuden sekä aina ajan tasalla olevat laitteet ja ohjelmistot. Tahdon luomat IT-ympäristöt rakentuvat asiakkaan nykytilan kartoituksen pohjalta tehdyn kehitystiekartan ympärille. IT-ympäristön kivijalkana toimii poikkeuksellisen laaja-alaista tukea asiakkaidemme työntekijöille tuottava Service Deskimme.
Varaa kalenteristamme keskusteluaika sinulle sopivaan kohtaan, niin kerromme, miten voimme auttaa organisaatiotasi.
Yhteistyömme alkaa nykytilan kartoituksella. Vaikka organisaatioilla on käytössään samoja työkaluja ja saman tyylisiä IT-ympäristöjä, jokainen voi käyttää niitä omalla tavallaan. Selvittämällä organisaation nykyiset työkalut ja toimintatavat, voimme suunnitella kehitystiekartan juuri asiakkaan tarpeisiin.
Nykytilan määrittämisen jälkeen määritellään asiakkaan kanssa yhteistyössä se, mihin he haluavat päästä ja miten sinne päästään. Määrittelyn lopputuloksena syntyy kehitystiekartta, jossa määritellään kehitystoimenpiteet, niiden aikataulut sekä vastuut.
Kehitystiekartan määrittelyn jälkeen sen seuraaminen ja päivittäminen on äärimmäisen tärkeää. Tiekartan jatkuva tarkastelu pitää huolen siitä, että organisaation kilpailukyky säilyy myös silloin, kun ympäröivä maailma muuttuu ja digitalisaatio tuo pelikentälle lisää uusia mahdollisuuksia.
Case: Kalpa
IT-tuki, Microsoft 365
Case: Kuluttajaliitto
Koulutukset, Moderni työ, Teams
Case: Munuais- ja maksaliitto
IT-tuki, IT-ympäristön laitteet, Microsoft 365, Moderni työ
Haluatko kuulla, miten voisimme auttaa sinun organisaatiotasi?